Připravujeme

Nová verze hlavní aplikace 1.7.9

Připravujeme verzi 1.7.9, která bude uvolněna do konce března. V této aktualizaci najdete nový nástroj pro pohodlné vystavování faktur za kroužky či tábory přímo z Domečku. Využitelný jak pro účely fakturace zaměstnavatelům rodičů, tak pro příspěvky zdravotních pojišťoven.

Co je nového

Elektronické deníky

Spustili jsme pro vás v testovacím režimu službu elektronických deníků zájmových útvarů. Nyní je tedy možné alternativně vést kompletní deník kroužku přímo ve vašem informačním systému.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Administrační centrum

Administrační centrum Domeček je webová nadstavba přístupná prostřednictvím běžného internetového prohlížeče. Administrační centrum Vám pomůže při řešení dalších úkonů spojených s každodenní činností Vašeho střediska. Využijte naplno další možnosti u zájmových útvarů a akcí, jako je například automatizovaný rezervační systém sálů, pracovníci, fotografie, dokumenty a nastavení zobrazení na Vašem webu. Buďte moderní a veďte dokumentaci zájmových útvarů pomocí elektronických deníků! Řešte efektivně pronájmy nevyužitých prostor dalším subjektům. Budete mít pohromadě veškeré interní i veřejné dokumenty přehledně rozdělené do skupin. S pomocí administračního centra budou všichni zaměstnanci i externí spolupracovnící vždy správně informováni a ve spojení se službou Domeček web Vám odpadnou veškeré starosti s aktualizací obsahu webových stránek.

Vývoj a přidávání nových funkcí

Domeček je stále živý informační systém. Neustále shromažďujeme kvalitní a opodstatněné náměty uživatelů, na základě kterých stále přidáváme nové a nové funkce. Co je v Domečku nového a co připravujeme se dozvíte v levé části tohoto webu.