Připravujeme

Nové možnosti a nástroje

V příštím období se Domeček rozroste o podrobnější nástroje přípravy akcí a další možnosti jejich hodnocení.
Připravujeme také rozšíření funkcí administračního centra - ještě více možností k práci s přihláškami pro vaše pracovníky!

Co je nového

Online přihlášky i platby

Domeček nyní nabízí možnost online plateb z klientského centra za všechny vaše přihlášky. Připravili jsme nové vylepšené prostředí pro online přihlašování. Uživatelům přináší přehlednější a jednodušší funkce, ale také nové možnosti.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Administrační centrum

Administrační centrum Domeček je webová nadstavba přístupná prostřednictvím běžného internetového prohlížeče. Administrační centrum Vám pomůže při řešení dalších úkonů spojených s každodenní činností Vašeho střediska. Využijte naplno další možnosti u zájmových útvarů a akcí, jako je například automatizovaný rezervační systém sálů, pracovníci, fotografie, dokumenty a nastavení zobrazení na Vašem webu. Buďte moderní a veďte dokumentaci zájmových útvarů pomocí elektronických deníků! Řešte efektivně pronájmy nevyužitých prostor dalším subjektům. Budete mít pohromadě veškeré interní i veřejné dokumenty přehledně rozdělené do skupin. S pomocí administračního centra budou všichni zaměstnanci i externí spolupracovnící vždy správně informováni a ve spojení se službou Domeček web Vám odpadnou veškeré starosti s aktualizací obsahu webových stránek.

Vývoj a přidávání nových funkcí

Domeček je stále živý informační systém. Neustále shromažďujeme kvalitní a opodstatněné náměty uživatelů, na základě kterých stále přidáváme nové a nové funkce. Co je v Domečku nového a co připravujeme se dozvíte v levé části tohoto webu.