Připravujeme

Nové možnosti a nástroje

V příštím období se Domeček rozroste o podrobnější nástroje přípravy akcí a další možnosti jejich hodnocení.
Připravujeme také rozšíření funkcí administračního centra - ještě více možností k práci s přihláškami pro vaše pracovníky!

Co je nového

Online přihlášky i platby

Domeček nyní nabízí možnost online plateb z klientského centra za všechny vaše přihlášky. Připravili jsme nové vylepšené prostředí pro online přihlašování. Uživatelům přináší přehlednější a jednodušší funkce, ale také nové možnosti.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Ceník Informačního systému Domeček

Pořizovací cena Informačního systému Domeček je velmi příznivá a roční náklady na provoz celého systému jsou nastaveny tak, aby zásadním způsobem nezasahovaly do Vašeho rozpočtu.

Informační systém Domeček

  • Startovní balíček IS STARTER9.900,- Kč

    Licence hlavní aplikace pro 4 počítače (bez ohledu na počet uživatelů)
    Administrační centrum bez omezení počtu uživatelů
    Klientské centrum (online přihlašování účastníků)

  • Licence SEPARATE1.800,- Kč

    Licence hlavní aplikace pro 1 počítač
    Lze zakoupit pouze jako dodatečné rozšíření (v případě většího počtu licencí je možná sleva).

  • Datové službyRoční cena dle tarifu

    Roční provoz databázového serveru
    Roční provoz Klientského centra Domeček
    Denní zálohování s týdenní rotací
    Automatické aktualizace

    Datové služby jsou účtovány k datu uvedení IS do provozu.
    Tarif je určený počtem přihlášek zpracovaných systémem za uplynulé období jednoho roku.
    V prvním roce je vždy účtována cena Tarifu 1.

    Tarif 1: do 500 přihlášek2.450,- Kč
    Tarif 2: 501-1500 přihlášek3.950,- Kč
    Tarif 3: 1501-3500 přihlášek6.650,- Kč
    Tarif 4: 3501 a více přihlášek8.650,- Kč

  • Speciální nabídka pro malé neziskové organizace pracující s dětmiNa vyžádání

    Jste malé sdružení, které potřebuje efektivní nástroj, ale má omezený rozpočet?
    Kontaktujte nás, společně najdeme řešení.

Služba Domeček WEB

  • Aktivace služby včetně implementace grafického návrhu3.800 - 4.500,- Kč

    Aktivace modulů administračního centra
    Příprava hostingu pro oficiální doménu
    Zapracování dodaných grafických podkladů do šablony webových stránek

  • Provoz a správa služby2.200,- Kč / rok

    Roční provoz webových stránek a administrace
    Automatická implementace nových funkcí
    Denní zálohování s týdenní rotací

  • Na přání zpracování grafického návrhu1.500 - 3.500,- Kč

    Vytvoření originálního grafického návrhu pro váš web naším grafikem
    (jednoduchý styl nebo originální nápad - záleží na vašem přání)

Uživatelské školení a konzultace

  • Vstupní školení pro nové uživatele2.000,- Kč

    Dvouhodinové školení přímo ve vašem středisku. Seznámíme vás s obsluhou systému, prakticky předvedeme práci s přihláškami a platbami, ukážeme vám všechny možnosti informačního systému a zodpovíme dotazy. Pomůžeme promyslet nejasné otázky spojené se zaváděním změny. Toto školení nevyžaduje na vaší straně plně funkční a připravený systém naplněný daty a je proto vhodné na úplném začátku (veškeré ukázky provedeme na vlasntím počítači s funkční instalací).

  • Podrobné uživatelské školení pro zkušenější2.000,- Kč

    Dvouhodinové školení ve Vašem středisku. Budeme se věnovat podrobně uživatelským dovednostem v práci s přihláškami a platbami, probereme možnosti výstupu dat a další práce s nimi, podíváme se na možnosti administračního centra - práci s rozvrhy, dokumenty a zobrazování na webu... Po dohodě je možné konkrétní zaměření na určitou oblast. Toto školení předpokládá již funkční a používaný informační systém ve vašem středisku a alespoň trochu zkušené uživatele.

  • Obecné podmínky školení

    Školení provádíme vždy na místě přímo ve vašem středisku, podle vašich potřeb. Z vaší strany je třeba připravit místnost s funkčním připojením k internetu (wi-fi nebo kabel) a projektorem.

    Minimální účtovaná délka šolení je vždy 2 hodiny. Za každou další započatou hodinu je účtováno 400,- Kč.

    V ceně školení není zahrnuta doprava, kterou účtujeme zvlášť.
    Tam, kde je to možné, cestujeme vlakem. Někdy to ale nejde. Za cestu autem účtujeme 3,- Kč za kilometr.

    V rámci školení vám nabízíme možnost konzultací v oblasti zavádění informačního systému, organizace procesů přihlašování účastníků, ekonomické a účetní problematiky SVČ.