Připravujeme

Aktualizace pro splnění požadavků GDPR

V těchto dnech finišují úpravy systému k vydání aktualizace, která zajistí splnění všech požadavků GDPR. Můžete tak i nadále mít jistotu pomocníka, který vás nenechá na holičkách!

Co je nového

Elektronické deníky

Spustili jsme pro vás v testovacím režimu službu elektronických deníků zájmových útvarů. Nyní je tedy možné alternativně vést kompletní deník kroužku přímo ve vašem informačním systému.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Ceník Informačního systému Domeček

Pořizovací cena Informačního systému Domeček je velmi příznivá a roční náklady na provoz celého systému jsou nastaveny tak, aby zásadním způsobem nezasahovaly do Vašeho rozpočtu.

Informační systém Domeček

  • Startovní balíček IS STARTER9.900,- Kč

    Licence klientské aplikace pro 4 počítače (bez ohledu na počet uživatelů)
    Administrační centrum bez omezení počtu uživatelů

  • Licence SEPARATE1.800,- Kč

    Licence klientské aplikace pro 1 počítač
    Lze zakoupit pouze jako dodatečné rozšíření (v případě většího počtu licencí je možná sleva).

  • Roční aktualizační poplatek0,- Kč / rok

    Neplatíte žádný roční aktualizační poplatek

  • Datové služby3.650,- Kč / rok

    Provoz databázového serveru, Administračního centra a Klientského centra, správa, pravidelné zálohování
    Datové služby jsou účtovány k datu uvedení IS do provozu

  • Speciální nabídka pro malé neziskové organizace pracující s dětmiNa vyžádání

    Jste malé sdružení, které potřebuje efektivní nástroj, ale má omezený rozpočet?
    Kontaktujte nás, společně najdeme řešení.

Služba Domeček WEB

  • Aktivace služby včetně implementace grafického návrhu2.000 - 4.500,- Kč

    Aktivace modulů administračního centra
    Příprava hostingu pro oficiální doménu
    Zapracování dodaných grafických podkladů do šablony webových stránek

  • Provoz a správa služby2.200,- Kč / rok

    Roční provoz webových stránek a administrace
    Automatická implementace nových funkcí, pravidelné zálohování

  • Na přání zpracování grafického návrhu1.500 - 3.500,- Kč

    Vytvoření originálního grafického návrhu pro váš web naším grafikem
    (jednoduchý styl nebo originální nápad - záleží na vašem přání)

Uživatelské školení a konzultace

  • Vstupní školení pro nové uživatele1.500,- Kč

    Dvouhodinové školení přímo ve vašem středisku. Seznámíme vás s obsluhou systému, prakticky předvedeme práci s přihláškami a platbami, ukážeme vám všechny možnosti informačního systému a zodpovíme dotazy. Pomůžeme promyslet nejasné otázky spojené se zaváděním změny. Toto školení nevyžaduje na vaší straně plně funkční a připravený systém naplněný daty a je proto vhodné na úplném začátku (veškeré ukázky provedeme na vlasntím počítači s funkční instalací).

  • Podrobné uživatelské školení pro zkušenější1.500,- Kč

    Dvouhodinové školení ve Vašem středisku. Budeme se věnovat podrobně uživatelským dovednostem v práci s přihláškami a platbami, probereme možnosti výstupu dat a další práce s nimi, podíváme se na možnosti administračního centra - práci s rozvrhy, dokumenty a zobrazování na webu... Po dohodě je možné konkrétní zaměření na určitou oblast. Toto školení předpokládá již funkční a používaný informační systém ve vašem středisku a alespoň trochu zkušené uživatele.

  • Obecné podmínky školení

    Školení provádíme vždy na místě přímo ve vašem středisku, podle vašich potřeb. Z vaší strany je třeba připravit místnost s funkčním připojením k internetu (wi-fi nebo kabel) a projektorem.

    Minimální účtovaná délka šolení je vždy 2 hodiny. Za každou další započatou hodinu je účtováno 400,- Kč.

    V ceně školení není zahrnuta doprava, kterou účtujeme zvlášť.
    Tam, kde je to možné, cestujeme vlakem. Někdy to ale nejde. Za cestu autem účtujeme 2,- Kč za kilometr.

    V rámci školení vám nabízíme možnost konzultací v oblasti zavádění informačního systému, organizace procesů přihlašování účastníků, ekonomické a účetní problematiky SVČ.

Dodatkové služby

  • Import stávající evidence členů1.000 - 3.000,- Kč

    V případě technické realizovatelnosti jsme schopni převést do IS vaši stávající evidenci členů
    (cena závisí na náročnosti provedení a vašich podkladech