Připravujeme

Nová verze hlavní aplikace 1.7.9

Připravujeme verzi 1.7.9, která bude uvolněna do konce března. V této aktualizaci najdete nový nástroj pro pohodlné vystavování faktur za kroužky či tábory přímo z Domečku. Využitelný jak pro účely fakturace zaměstnavatelům rodičů, tak pro příspěvky zdravotních pojišťoven.

Co je nového

Elektronické deníky

Spustili jsme pro vás v testovacím režimu službu elektronických deníků zájmových útvarů. Nyní je tedy možné alternativně vést kompletní deník kroužku přímo ve vašem informačním systému.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Ceník Informačního systému Domeček

Pořizovací cena Informačního systému Domeček je velmi příznivá a roční náklady na provoz celého systému jsou nastaveny tak, aby zásadním způsobem nezasahovaly do Vašeho rozpočtu.

Informační systém Domeček

  • Startovní balíček IS STARTER9.900,- Kč

    Licence klientské aplikace pro 4 počítače (bez ohledu na počet uživatelů)
    Administrační centrum bez omezení počtu uživatelů

  • Licence SEPARATE1.800,- Kč

    Licence klientské aplikace pro 1 počítač
    Lze zakoupit pouze jako dodatečné rozšíření (v případě většího počtu licencí je možná sleva).

  • Roční aktualizační poplatek0,- Kč / rok

    Neplatíte žádný roční aktualizační poplatek

  • Datové služby3.650,- Kč / rok

    Provoz databázového serveru, Administračního centra a Klientského centra, správa, pravidelné zálohování
    Datové služby jsou účtovány k datu uvedení IS do provozu

Služba Domeček WEB

  • Aktivace služby včetně implementace grafického návrhu2.000 - 4.500,- Kč

    Aktivace modulů administračního centra
    Příprava hostingu pro oficiální doménu
    Zapracování dodaných grafických podkladů do šablony webových stránek

  • Provoz a správa služby2.200,- Kč / rok

    Roční provoz webových stránek a administrace
    Automatická implementace nových funkcí, pravidelné zálohování

  • Na přání zpracování grafického návrhu1.500 - 3.500,- Kč

    Vytvoření originálního grafického návrhu pro váš web naším grafikem
    (jednoduchý styl nebo originální nápad - záleží na vašem přání)

Školení

  • Úvodní školení1.000,- Kč

    Dvouhodinové školení ve Vašem středisku. Seznámíme vás s obsluhou systému, prakticky předvedeme práci s přihláškami a platbami, ukážeme vám všechny možnosti informačního systému a zodpovíme dotazy. Toto školení nevyžaduje na vaší straně plně funkční a připravený systém naplněný daty a je proto vhodné na úplném začátku (veškeré ukázky provedeme na vlasntím počítači s funkční instalací). Školení vyžaduje funkční připojení k internetu a optimálně i projektor.
    Za každou další započatou hodinu je účtováno 400,- Kč. V ceně není zahrnuta doprava.

  • Podrobné uživatelské školení2.000,- Kč

    Čtyřhodinové školení ve Vašem středisku. Budeme se věnovat podrobně uživatelským dovednostem v práci s přihláškami a platbami, probereme možnosti výstupu dat a další práce s nimi, podíváme se na možnosti administračního centra - práci s rozvrhy, dokumenty a zobrazování na webu... Po dohodě je možné konkrétní zaměření na určitou oblast. Toto školení předpokládá již funkční a používaný informační systém ve vašem středisku a alespoň trochu zkušené uživatele.
    Za každou další započatou hodinu je účtováno 400,- Kč. V ceně není zahrnuta doprava.

Dodatkové služby

  • Import stávající evidence členů1.000 - 3.000,- Kč

    V případě technické realizovatelnosti jsme schopni převést do IS vaši stávající evidenci členů
    (cena závisí na náročnosti provedení a vašich podkladech