V sobotu 9.1.2021 mezi 0:00 a 4:00 hod. budou z důvodu plánované odstávky všechny služby Domečku nedostupné.
Odstávka je nutná z důvodu zkvalitnění služeb a přechodu na nový server.
Domeček nyní nabízí možnost online plateb z klientského centra za vechny vaše přihlášky. Připravili jsme nové vylepšené prostředí pro online přihlašování. Uživatelům přináší přehlednější a jednodušší funkce, ale také nové možnosti.
Pořizovací cena Informačního systému Domeček je velmi příznivá a roční náklady na provoz celého systému jsou nastaveny tak, aby zásadním způsobem nezasahovaly do Vašeho rozpočtu.
Licence hlavní aplikace pro 4 počítače (bez ohledu na počet uživatelů)
Administrační centrum bez omezení počtu uživatelů
Klientské centrum (online přihlašování účastníků)
Licence hlavní aplikace pro 1 počítač
Lze zakoupit pouze jako dodatečné rozšíření (v případě většího počtu licencí je možná sleva).
Roční provoz databázového serveru
Roční provoz Klientského centra Domeček
Denní zálohování s týdenní rotací
Automatické aktualizace
Datové služby jsou účtovány k datu uvedení IS do provozu.
Tarif je určený počtem přihlášek zpracovaných systémem za uplynulé období jednoho roku.
V prvním roce je vždy účtována cena Tarifu 1.
Tarif 1: do 500 přihlášek2.450,- Kč
Tarif 2: 501-1500 přihlášek3.950,- Kč
Tarif 3: 1501-3500 přihlášek6.650,- Kč
Tarif 4: 3501 a více přihlášek8.650,- Kč
Jste malé sdružení, které potřebuje efektivní nástroj, ale má omezený rozpočet?
Kontaktujte nás, společně najdeme řešení.
Aktivace modulů administračního centra
Příprava hostingu pro oficiální doménu
Zapracování dodaných grafických podkladů do šablony webových stránek
Roční provoz webových stránek a administrace
Automatická implementace nových funkcí
Denní zálohování s týdenní rotací
Přechod ze stávajících webových stránek ve službě Domeček WEB na novou šablonu
Nasazení nové šablony a překlopení webu
Drobné úpravy vzhledu dle dohody
Dvouhodinové školení přímo ve vašem středisku. Seznámíme vás s obsluhou systému, prakticky předvedeme práci s přihláškami a platbami, ukážeme vám všechny možnosti informačního systému a zodpovíme dotazy. Pomůžeme promyslet nejasné otázky spojené se zaváděním změny. Toto školení nevyžaduje na vaší straně plně funkční a připravený systém naplněný daty a je proto vhodné na úplném začátku (veškeré ukázky provedeme na vlasntím počítači s funkční instalací).
Dvouhodinové školení ve Vašem středisku. Budeme se věnovat podrobně uživatelským dovednostem v práci s přihláškami a platbami, probereme možnosti výstupu dat a další práce s nimi, podíváme se na možnosti administračního centra - práci s rozvrhy, dokumenty a zobrazování na webu... Po dohodě je možné konkrétní zaměření na určitou oblast. Toto školení předpokládá již funkční a používaný informační systém ve vašem středisku a alespoň trochu zkušené uživatele.
Školení provádíme vždy na místě přímo ve vašem středisku, podle vašich potřeb. Z vaší strany je třeba připravit místnost s funkčním připojením k internetu (wi-fi nebo kabel) a projektorem.
Minimální účtovaná délka šolení je vždy 2 hodiny. Za každou další započatou hodinu je účtováno 400,- Kč.
V ceně školení není zahrnuta doprava, kterou účtujeme zvlášť.
Tam, kde je to možné, cestujeme vlakem. Někdy to ale nejde. Za cestu autem účtujeme 3,- Kč za kilometr.
V rámci školení vám nabízíme možnost konzultací v oblasti zavádění informačního systému, organizace procesů přihlašování účastníků, ekonomické a účetní problematiky SVČ.