Připravujeme

Nová verze klientské aplikace 1.7.4

Verze 1.7.3 byla uvolněna. Připravujeme další aktualizaci, která přinese některé nové možnosti zejména v oblasti plateb. Současně pro vás plánujeme pilotní ověřování elektronických deníků kroužků. Dále připravujeme práce na úpravách a rozšíření klientského centra - modulu pro online přihlašování účastníků.

Co je nového

Domeček web

Služba Domeček web vám přináší na dosah ruky profesionální webové stránky včetně kompletní správy prostřednictvím Administračního centra Domeček. Za velmi dostupnou cenu, s ovládáním, které zvládne každý!

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Úvodem

Domeček je informační systém, který byl od počátku vyvíjen ve spolupráci se středisky volného času, přesně podle jejich potřeb a návrhů. Díky tomu nemusíte roubovat řešení z jiných oborů nebo jiná neúplná řešení, ale máte možnost pracovat s robustním a prověreným systémem, který od začátku vznikal výhradně pro potřeby střediska volného času - a to se všemi jeho specifiky! Přidejte se i Vy do řady spokojených uživatelů Domečku a poznejte všechny přínosy, které Vám kvalitní informační systém poskytne ...

Úspora času a provozních nákladů

Mějte vše dostupné kdykoliv a odkudkoliv. Zkraťte čas spojený se správou agendy na minimum, pusťte z hlavy administraci Vašeho oficiálního webu a snižte také náklady na spotřební materiál.

Vaše data budou v bezpečí

Přenosy probíhají prostřednictvím bezpečnostních SSL certifikátů a citlivá data jsou ukládana v šifrované podobě. Servery jsou umístěné v nejmodernějším zabezpečeném Datacentru a pravidelně zálohovány.

Jednoduchost uživatelského rozhraní

Jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní a také jednotné ovládání všech částí systému zvládne opravdu každý. Myslíme i na přístupnost a proto lze systém ovládat i pomocí klávesnice.

Vše v jednom nástroji

Používejte pouze jeden nástroj, který prostou a jednoduchou formou vyřeší vše. Systém obsahuje velké množství nástrojů pomocí kterých odbouráte nepřehledné tabulky, sdílené složky, špatnou informovanost vašich kolegů a mimo jiné i hromady zbytečných papírů.

Okamžitý přehled o dění ve středisku

Mějte kompletní a okamžitý přehled o dění ve Vašem středisku. Budete vědet vše o obsazenosti zájmových útvarů, probíhajících činnostech, úhradách účastnických poplatků, finančních tocích, ...

Víme, co je důležité

Získejte více prostoru pro Vaše činnosti a vymýšlení nových aktivit. Pusťte z hlavy administrativu a mějte možnost věnovat se tomu, co je důležité ...