Připravujeme

Nová verze hlavní aplikace 1.8.1

Nová aktualizace hlavní aplikace na verzi 1.8.1 přináší rozšíření možností fakturace (vydané faktury) o definici "volných položek". Domeček tak mohou menší organizace využít jako nástroj pro vytváření všech svých vydaných faktur (např. za pronájmy). V letním období se chystá rozsáhlejší úprava klientského centra (nástroj pro online přihlašování), která přinese několik nových možností pro lepší online interakci s účastníky.

Co je nového

Elektronické deníky

Spustili jsme pro vás v testovacím režimu službu elektronických deníků zájmových útvarů. Nyní je tedy možné alternativně vést kompletní deník kroužku přímo ve vašem informačním systému.

Vše pod jednou střechou ...

Domeček je informační systém vyvinutý výhradně pro potřeby Domu dětí a mládeže a Střediska volného času. Systém přehlednou a ucelenou formou řeší všechny potřebné procesy spojené se správou vaší agendy.

Objednávka Informačního systému Domeček

Oficiální název organizace
Používaná zkratka
IČO
Ulice
Město
PSČ
Bankovní spojení
Jméno a příjmení
Funkce
Email
www
Telefon

Po odeslání objednávky Vás budeme do dvou pracovních dnů kontaktovat pro upřesnění licenční varianty a počtu licencí. Po potvrzení objednávky a ceny pro Vás systém do pěti pracovních dnů připravíme. Smluvní dokumenty, odkaz pro stažení instalačních souborů, faktura a vstupní informace včetně prvotních přihlašovacích údajů Vám následně budou zaslány na email uvedený při objednávce.